Selasa, Disember 12, 2006

PERAYAAN HUJUNG TAHUN YANG GILANG GEMILANG


Haji Hata Ex Bos yang sentiasa menyokong...



Sampai penuh dewan...



Majlis Perasmian sedang berlangsung...



VIP Sedang merasmikan majlis konvo tersebut...



Mr Nizam dan En Lan menyokong dari belakang...



Persembahan yang cemerlang dengan bantuan
penari-penari Kelab Bandaraya Ipoh



Umur masih muda... cantik serta handsome belaka



Mr Budi dengan Juruacara yang cemerlang juga,
siapa lagi kalau bukan Tuah Zulkarnain kira pelakon yang gelamour jugaklah...



Tetamu tak berkelip mata menyaksikan
persembahan kebudayaan...



Antara tetamu yang hadir... makan pun sedap!!



Juruacara boleh diketengahkan lagi... Syabas!!

Seperti yang dijangka, program Penyampaian Sijil LKTF 2006 yang telah diadakan pada 11 Disember semalam telah berjalan dengan cemerlang dan gemilang sekali. Majlis tersebut yang telah berjaya dilaksanakan di Dewan Kompleks Silveritage Gelaria Medan Gopeng, Ipoh. Tetamu jemputan yang menyempurnakan majlis tersebut ialah Tuan Haji Makhruzi bin Haji Iksan Pengarah Jabatan Belia dan Sukan Negeri Perak.

Ejen-ejen DAAT yang terlibat banyak membantu CEO DAAT iaitu Mr Budi selaku Pegawai Projek dan yang lebih cemerlang ialah ejen Chor yang terus mengungguli cabutan bertuah dengan kemenangan dua hamper serta set cawan kenduri kahwin. Tahniah kepada Chor dengan strategi beliau menyapu hampir 30 keping cabutan bertuah dari kotak Urusetia!!!.

Ejen Rem selaku 'Stage Menager' akhirnya pada malam selepas Program tersebut telah 'mengepau' Mr Budi dengan memintanya membelanjanya dan seluruh ahli keluarga dengan jamuan makan beradab di Restoran Ciku-ciku Jalan Ulu Chepor. Ini menurutnya pada majlis tersebut beliau tidak sempat makan kerana sibuk dan buat-buat sibuk dengan tugasnya yang perlu ke hulu ke hilir!!!.