Ahad, Disember 03, 2006

Hujung Minggu Yang Membosankan

"Minggu nie sepatutnya penuh dengan perancangan dan tindakan, tapi Mr Budi telah diserang sakit tekak dan demam yang tiba-tiba menyebabkan banyak perkara terutama perbincangan program 11hb Disember tertunda lagi. Ejen 007 pula terpaksa duduk di rumah sahaja kerana water pump kereta pulak bocor dan memerlukan perbelanjaan yang tinggi buat sekian kalinya lagi.
Buat masa ini hanya ejen Chor yang masih lagi sibuk kerana menyiapkan teratak indahnya di Taman Chepor Raya. Masih lagi dalam pembinaan dan hampir 70% sudah disiapkan. Menurutnya lagi itupun setelah beberapa kali diranjau oleh kontraktor yang dilantik. Lawatan tapak semalam yang disertai oleh Pengurusan Kanan DAAT telah diakhiri dengan jamuan roti canai banjir di kawasan perumahan tersebut.
Ejen-ejen yang lain masih belum dapat dihubungi kerana kesibukkan tugas masing-masing, walaumanabagia pun, ejen Zahari masih lagi menanti kunjungan ejen DAAT ke Selama Ijok untuk meneruskan projek di sana. Kepada ejen yang berminat sila berikan komen anda.
oleh : Ejen 007