Ahad, Disember 03, 2006

Pakar IT DAAT


Mr Fahmi adalah ejen DAAT yang amat terkenal kerana kepakarannya di dalam bidang IT, kepakarannnya masih lagi belum dapat dichelance oleh mana-mana pakar pun. Ini kerana beliau menggunakan seluruh kemahirannya dengan menggunakan keyboard atau papan kekunci sahaja tanpa menggunakan tetikus (mouse) yang diberikan. Beliau lah sesatunya manusia di alaf baru ini yang menidakkan keupayaan teknologi pengkoputeran membazirkan duit dengan mencipta mouse.
Beraksi bak putera raja di Istana Iskandariah Bukit Chandan ketika Majlis Berbuka Puasa bersama Duli Yang Teramat Mulia Raja Muda Perak pada bulan ramadhan yang lepas.
Beliau juga difahamkan bersama dengan penasihat kewangan DAAT baru kembali dari Tanjung Pinang Kepulauan Riau kerana menyertai Pertandingan Perahu Naga bersama Team Vat69.
Ketika artikel ini ditulis masih belum dapat diketahui di mana beliau berada, mungkin di Simpang Tiga Tikam Batu kerana mengambil isteri dan anaknya yang telah selesai berpantang selama 44 hari . Selamat 'abis pantang' diucapkan kepada Mr Fahmi. Panjang umur murah rezeki 'berpantang-pantanglah' lagi pada tahun-tahun kehadapan ini.