Khamis, Januari 21, 2010

DAAT @ Sibuk Giler

Aku masih menulis... dan pengunjung setia blog tertentu yang memberikan semangat dan idea bagi meneruskan perjuangan... menjengok blog-blog yang dihentam teruk kerana isu-isu tertentu... melihat blog-blog yang mempunyai pengunjung-pengunjung yang ramai... dan blog-blog team tertentu... semuanya yang dilinkkan di blog aku ini... tapi aku sangat sibuk... menyiapkan asinggment... menyiapkkan laporan yang panjang berjela-jela tentang kerja di opis... dan memerah kepala merangka plan strategik lima tahun jabatan aku... semuanya kena serentak dengan keterbatasan masa, tuntutan dan keupayaan... tapi kelebihan aku... aku lebih bernafas dengan tekanan yang melampau... aku umpama pucuk kayu yang pantas menerjah ke atas bila diasak cukup-cukup... aku tidak boleh berundur di tahap ini... kehidupan sisi lain yang dikendong tetap didokong... team gerek yang semakin tak henti-henti dengan offroad yang semakin mencabar... semuanya perlu terus serentak... kerana ini adalah tahun cemerlang bagi aku... anda bagaimana...? teruskan langkah, perkemaskan mana yang kurang... cahaya kegemilangan di hadapan... nampak?