Selasa, Februari 23, 2010

DAAT @ Budak Sekolah

Malam semakin merangkak ke dinihari... suasana rumah makin sejuk di luar tetapi dalam rumah huuuh... panas sehingga ke ketiak... inilah bahana dok rumah batu simen... kalau batu merah boleh tahan jugak... selepas memusing ke Giant dan balik ke rumah aku dan Umi beserta anak-anak menyelongkar almari gambar lama... belek-belek... selak-selak... aduss anak-anak pun suka bab menyelongkar ni rupanya hehehe... umi belek gambar lama-lamanya... aku pun selak-selak gambar lama... anak-anak pun belek dan berterabur... umi jerekah anak-anak... aku menyengeh ajer... kejap-kejap kak long tunjuk muka yang dia kenal... adik lipat-lipat gambar buat kapal terbang patah sayap huhuhu... umi jerit lagi... aku bekibas lagi... panas lagi... akhirnya aku tengok gambar lama ni macam best jer... betapa skema nya aku dulu... sampai la kot hahaha...
Masa menjadi Ketua Rumah Sukan Syahbandar... '93...


Tengok gambar ni dah boleh tahu tahap aku dulu... skema gaban... xmerasa jadi jahat...
2 orang C/Inspektor, sorang PTD, 1 Korporat, 1 Jutawan dah... dan aku...