Selasa, Mac 18, 2008

DAAT De MEDIA

KENYATAAN MEDIA
DAAT sebagai satu organisasi yang berkomitmen dan mempunyai visi serta misi yang jelas di dalam pembangunan modal insan mengambil satu pendekatan di dalam suasana penyusunan kembali kerajaan di negara ini dengan menyakini kerajaan yang dipilih oleh rakyat. Walaupun terdapat ketidak samaan parti politik yang mmemerintah di sesetengah negeri ini tidak bermakna pembangunan modal insan diketepikan. Sewajarnya di dalam tempoh masa kini kematangan berpolitik dan memahami konsep demokrasi berparlimen serta Raja berpelembagaan difahami sepenuhnya oleh semua pihak.
DAAT sebagai satu organisasi sedia membantu pihak kerajaan meneruskan agenda pembangunan modal insan kerana pembentukkan generasi muda yang akan terus mewarisi negara ini perlu diteruskan dan pertingkatkan lagi.
DAAT mengambil pendekatan berkecuali di dalam arena politik negara ini dan amat menghormati segala keputusan yang telah diberikan oleh rakyat negara ini di dalam pilihanraya yang baru berlalu.
DAAT berkomited dan akan meneruskan agenda ini... mana-mana kerajaan yang berminat mendapatkan kepakaran DAAT sila hubungi kami....